Salgsoptimering

Du sælger ikke produkter – du sælger service!

Salg er en af de vigtigste discipliner for at sikre din virksomheds succes. Hvordan skaber du kontakten til mulige kunder, hvordan skal kommunikationen være – i dag skal du sælge løsninger, oplevelser og ikke mindst service.

Den dygtige sælger formår at sætte sig ind i kundens forretnings idé og processer – det handler om at  skabe de helt rette løsninger til sine kunder - og ikke mindst de rigtige relationer til de rigtige kunder. 

Salg, markedsføring og service

CMS Partner har udviklet et koncept, hvor du smelter salg, markedsføring og service sammen – det giver den enkelte sælger mulighed for at agere fleksibelt og målrettet over for sine kunder.

Vi flytter din fokus fra produkt til kundeservice – kundeservice er jo hvordan dine kunder oplever dig lige fra bestilling, levering, produktion og service er selvfølgelig også de service aftaler og kontrakter som du laver med dine kunder.

Det skal ikke nødvendigvis være nemt at sælge dine produkter og ydelser, men det skal være nemt at købe og der er stor forskel.

Skab den røde tråd

Selvfølgelig ønsker du at tilbyde en god kundeservice, du har ”bare” ikke resurser nok til at smelte salg og kundeservice ydelser sammen – CMS Partner skaber en rød tråd mellem din organisation og dine kunder, så du løfter dit salg.

Vi skaber kontakten på flere områder ude hos dine kunder og får dermed knowhow fra kunden om interessen omkring din virksomhed og ud fra det udarbejder vi den gode kundeservice I din virksomhed - kunderne føler de bliver hørt og samtidig former vi kundeservicen, så den passer lige netop til din virksomhed og jeres kunder.

Virksomheder som kobler services på sine produkter og fokusere på kundeservice, har ofte et bedre udgangspunkt for at skabe værdi for kunden og er dermed et skrift foran konkurrenterne – det betyder mere vækst for din forretning.

Det gode salg er det bevidste salg, hvilket er god planlægning, den rigtige systematik i hele forløbet – det drejer sig altid om mennesker, så at have en god empati og menneskeforståelse til differentiering af selve salget og som kombineres med stor disciplin og effektivitet er vigtigt i forhold til at få succes.
 


{{amount}}