Konceptudvikling

Konceptudvikling er altid spændende – Har din virksomhed fået en god idé til et nyt produkt, som du ønsker at udvide din eksisterende forretning med? Eller er du helt nystartet og står med et produkt, som du ønsker at få på markedet? Så lad vores produkt udviklings folk hjælpe dig med din konceptudvikling.

Din fordel er, at CMS Partner både har de kreative og udviklingsmæssige markedsførings kompetencer inhouse – vi er stærke, når vi taler om salg, både på den digitale del og på det fysiske område.

En omhyggelig planlægning, som definer dit produkt og en grundig foranalyse vil hjælpe dig med unødige omkostninger og sikre dig det bedste produktkoncept på dit marked.

Produktkoncept

Lav en detaljeret beskrivelse af din idé, som du beskriver fra din kundes perspektiv

Sæt beløb på

Sørg for at din idé kan udformes og fremstilles indenfor de økonomiske resurser

Tal med mulige kunder

Tag din idé og involver mulige kunder om deres mening

Kundegruppe

Hver så præcis som muligt med din kundegruppe

Patent/konkurrenter

Er der andre der har samme idé – er der patent på idéen eller har du en idé, hvor der er flere udbydere

Identificer din idé

Udarbejd fordele og ulemper ved din idé

Tag dig god tid

Test din idé hos nogle kunder inden du går bredt ud

Testmarketing – vi har stor succes med at lave marketingspakker som tilrettes efter produkt og marked, vi måler og tester de helt ”rigtige” marketingkanaler til din idé – i sidste end har du gjort dig en økonomisk gevinst, idet du målretter din markedsføring og rammer dermed kvalitets kunderne.

Testmarketing

Testmarketing indebærer at vi lancere det i et lille geografisk område – her indsamler vi så mange oplysninger som muligt.

Selve produktet, Kampagne tilbudet, medieomkostninger,  prisen på produktet og Negative og positiv input fra kunder – det bedste af det hele er at det er fra faktiske forbrugsdata og ved fejl af produktet kan der spares ikke ubetydelige omkostninger og så til sidst men ikke mindst så får du mulighed for at finjustere dit mix af markedsføringskanaler inden fuld lancering.