Servicecheck

Optimér din service og skab mere værdi for din forretning

Konceptet Servicecheck – har vi udarbejdet i samarbejde med Teknologisk Institut! Det gode ved konceptet, er at alle områder vedrørende service i din/jeres virksomhed bliver gennemgået OG at der herefter udarbejdes forslag til en handlingsplan, så I kan optimere jeres service hele vejen rundt.

Handlingsplanen vil ofte være med fokus på eksisterende systemer – det er ikke et spørgsmål om at få så mange systemer som muligt, men om at man optimalt udnytter de værktøjer og faciliteter, man allerede er i forvejen, eller at man videreudvikler på dem. 

Servicecheck i virksomheder 

Et Servicecheck hjælper jer med at videreudvikle kvaliteten af jeres nuværende services samt med at finde og implementere nye. 
Virksomheder, som kobler services på deres produkter, har ofte et bedre udgangspunkt for at skabe merværdi for kunden og er dermed et skridt foran konkurrenterne. Og derfor kan services også betyde mersalg. 

Med vores Servicecheck skaber vi nye ideér og koncepter til at fastholde og ikke mindst sælge dybere til eksisterende kunder bl.a. i form af serviceydelser.

Omsætningsstigning på 25%

Undersøgelser (foretaget af Teknologisk Institut) viser, at virksomheder inden for industri og handel, der investerer i udvikling af deres serviceforretning, i gennemsnit kan øge deres omsætning med 25 %. Tallene er baseret på beregning i 53 virksomheder. Tendensen er, at virksomhedernes udvidelse af service og nye servicetilbud udgør en større andel af omsætningen. Virksomhederer er i dag mere afhængige af at have en god serviceforretning, og tallene viser, at det også giver øget omsætning. 
  

Ring gerne hvis du ønsker at høre mere om vores Servicecheck koncept på +45 40 86 34 00

De enkelte elementer i et servicecheck

   

Overblik over nuværende service situation

For at kunne udvikle virksomhedens service blueprints, analysere virksomhedens nuværende og fremtidige serviceforretning, danner vi en rapport på baggrund af et grundigt forarbejde.

Kendskab til kundernes tilfredshed, ønsker og behov

Manglende tilfredshed fra kunders side af, sker tit ud fra at man ikke lytter til kunderne.

Virksomheder er forskellige og fremtiden ligger i at forme sin service efter kundens behov og ikke dit eget.

Anbefaling til udvikling af nuværende service

Hvor er du henne lige nu – hvad mangler du og hvad skal der til for at du når dine mål.

Ikke alle ved de allerede har et godt fundament i det nuværende setup – det skal bare udvikles.

   

Anbefaling til udvikling og implementering af nye services

At arbejde med service er en proces – vi hjælper dig med at udvikle og implementere nye services løbende.

Det gør at du hele tiden følger med dine kunder, du øger profitten i virksomheden.

Rådgivning omkring udvikling af service forretning

Du kan ikke det hele selv – derfor skal du bruge CMS Partner som din rådgiver.

Vi har specialister der dækker alle dine afdelinger – der hvor du har brug for hjælp, kan vi sætte ind. Vi både rådgiver og tilføre ekspertise.

Rapportering og dokumentation af resultater 

En rapport er en god ting og det kan danne grobund for mange ting – vi sørger for at du kan måle dine resultater.

På tværs af din organisation med håndgribelige data.


{{amount}}